اين صعود نمايش قدرت ايران بود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اين صعود نمايش قدرت ايران بود
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 12
نویسنده : مولوی

رئيس سازمان تربيت بدني با غرور انگيز توصيف کردن صعود مقتدرانه تيم ملي از مرحله گروهي جام ملت‌هاي 2011 آسيا تاکيد کرد: فوتبال ايران ظرفيت و توان ايستادن بر سکوي اول آسيا را دارد.

علي سعيدلو در گفتگو با مهر ضمن بيان اين مطلب افزود: تيم ملي با شرايط روحي بالايي که دارد توان پيروزي برابر هر تيمي در جام ملت‌ها را خواهد داشت و اميدوارم همين روحيه تا پايان براي تيم ايران حفظ شود تا پس از سال‌ها قهرماني جام ملت‌هاي آسيا براي مردم فوتبالدوست ايران رقم بخورد.

سعيدلو با بيان اينکه پيش بيني کرده بودم ايران با يک گل امارات را شکست مي دهد، اظهار داشت: در پيروزي ايران ترديد نداشتم و مي دانستم که اين ديدار را نيز مي توانيم با اقتدار پشت سر بگذاريم و به عنوان بهترين تيم مرحله مقدماتي راهي ديدارهاي مرحله حذفي شويم که بايد اين موفقيت را به کادر فني بازيکنان تيم ملي تبريک بگويم.

وي با بيان اينکه پيروزي مقابل کره جنوبي نيز دور از دسترس فوتبال ايران نيست اظهار داشـت: با روحيه، ظرفيت و تواني که در بازيکنان تيم ملي وجود دارد اعتقاد دارم مي توانيم در صورتي که اتفاق خاصي رخ ندهد از سد کره جنوبي هم عبور کنيم و راهمان را براي رسيدن به فينال هموار نماييم.

رئيس سازمان تربيت بدني تصريح کرد: به اعتقاد من سخت‌ترين ديدار ايران در مرحله يک چهارم نهايي است و در صورتي که از اين مرحله عبور کنيم ايران جزو يکي از سه تيم برتر آسيا خواهد بود.

نظر رئيس جمهور درباره پيروزي‌هاي تيم ملي

وي با بيان اينکه رئيس جمهور نيز نتايج تيم ملي را با حساسيت و دقت نظر خاصي پيگيري مي کند، اظهار داشت: ايشان همواره ديدارهاي تيم ملي را دنبال مي کند و در پايان هر مسابقه زودتر از ما در جريان نتايج تيم ملي هستند و اعتقاد دارند تيم ملي با شرايطي که دارد از هر نظر شايسته کسب بهترين عنوان در جام ملت‌هاي آسياست.

سعيدلو در خصوص اينکه آيا تيم ملي را در ديدار مقابل کره جنوبي همراهي خواهد کرد، گفت: تيم ملي خوشبختانه با روحيه بالايي مقابل حريفان خود صف آرايي مي کند و نيازي به حضور من احساس نمي شود ولي در صورتي که نياز باشد قطعا در کنار ملي پوشان خواهم بود. اعتقاد دارم ملي پوشان مي توانند ظرفيت و پتانسيل بالاي فوتبال ايران را در بازي‌هاي آينده به نمايش بگذارند.

تيم ملي فوتبال کشورمان با برتري قاطع مقابل عراق، کره شمالي و امارات به عنوان صدرنشين گروه D به مرحله يک چهارم نهايي جام ملت‌هاي 2011 آسيا صعود کرد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست

:: موضوعات مرتبط: دیگر , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: